0Item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.
Wattnou bestelling

Bestellen & betalen

Je kan bij Wattnou.nl alles vinden voor de verlichting van jouw interieur. Wil je iets hebben, maar vind je het niet in onze webshop? Dan helpen we je graag zoeken. Trouwens, je betaalt ook nog eens veilig en gemakkelijk bij Wattnou.nl - met wel 9 verschillende soorten betaalmethoden, zoals iDeal, Paypal en Afterpay.

Wil je hulp bij het plaatsen van een bestelling op Wattnou.nl of heb je een vraag over je betaling? Dan kan je bereiken op 010-3072296 en info@wattnou.nl.

Garanties, ruilen & retouren | Bezorgen & afhalen | Klantenservice

Alles over bestellen

Alles over betalen

Je bestelhistorie terugzien is alleen mogelijk als je een account hebt aangemaakt. In je Wattnou-account worden alle bestellingen die je hebt geplaatst opgeslagen, zodat je altijd kan terugkijken welke lamp je ook alweer besteld had. We bevelen dit zeker aan!

Wattnou heeft regelmatig leuke kortingsacties en kortingscodes. Om op de hoogte te blijven van de laatste acties kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief en volg ons op Facebook en Instagram.

Het kan gebeuren dat de bestelbevestiging in je spamfolder belanden. Mocht de bevestiging daar ook niet te vinden zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice per mail of telefoon.

Dat kan zeker, je bestelling wordt dan vastgehouden totdat deze compleet is. We houden je per e-mail zo goed en duidelijk mogelijk op de hoogte van de status van jouw bestelling en de levertijd ervan. Mocht de levertijd van het product erg lang zijn, dan bieden wij je graag een alternatief.

Als je een account bij ons hebt aangemaakt, dan kan je daarop inloggen en de status van je bestelling bekijken. Maar wij laten je de status van je bestelling ook altijd per e-mail weten. Je ontvangt de volgende e-mails: de bevestiging, de verwerking, de factuur en een bericht van verzending.

Dat hangt ervan af om welk product het gaat. Je kan hierover altijd vrijblijvend contact met onze klantenservice per mail of telefoon.. We ontvangen graag zoveel mogelijk specificaties van het gezochte product, zodat wij gauw met een concreet antwoord kunnen reageren.

Een andere, snellere optie is om langs te komen in onze winkel of bij onze afhaalbalie. Daar kunnen we je persoonlijk advies geven.

Nee, dat is niet mogelijk. Administratief en met het oog op de betaling van de bestelling, is dit voor ons allebei erg omslachtig. Het beste is dus om zelf, of door iemand uit je omgeving, de bestelling te (laten) plaatsen. We kunnen je natuurlijk wel telefonisch op weg helpen met het plaatsen van jouw bestelling.

Ga naar “Mijn account” (rechts bovenin) en klik op “Wachtwoord vergeten?”, vul het e-mailadres in waarmee je doorgaans inlogt. Je ontvangt kort daarna een e-mail om je account te resetten. Ben je het e-mailadres kwijt waarmee je altijd inlogt? Bel even met één van onze klantenservice, zij helpen je verder per mail of telefoon..

Ga naar het winkelmandje (rechtsbovenin) en bij het te verwijderen artikel wijzig je het aantal naar “0” (nul). Vervolgens klik je op “winkelmandje bijwerken” en klaar is Kees!

Ja, dat kan zeker. Maar let op: neem voordat je bestelt contact met ons op via 010-3072296 of info@wattnou.nl. We hebbben een geldig BTW-nummer nodig om een intracommunautaire levering te kunnen doen.

Ja hoor, dat kan. Kies bij het afrekenen voor de betaalmethode "Afterpay": met deze optie betaal je pas wanneer je de producten hebt ontvangen.

Als je betaling is mislukt en je je bestelling wil doorzetten, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice per mail of telefoon.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Als je je factuur hebt ontvangen, betekent het dat je bestelling al naar je onderweg is. Wees er dus op alert dat je de gegevens direct goed invult!

Het verzendadres kan nog wel gewijzigd worden, zorg er dan wel voor dat je dit direct na plaatsing van je bestelling doet.

Nee, dat kan niet. Zorg dus dat je, vóórdat je bestelt, ons een geldig BTW-nummer weten per mail. Alleen wanneer wij een geldig BTW-nummer, kunnen wij het BTW-bedrag terugstorten.

Ja hoor, waag er even een mailtje over naar info@wattnou.nl en onze klantenservice helpt je verder.