Weekendactie: 20% korting op jouw bestelling met code WNWKND19 20% korting op jouw bestelling met code WNWKND19
0Item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.
Wattnou bestelling

Bezorgen & afhalen

Heb je een bestelling geplaatst op Wattnou.nl? Dan kunnen we jouw bestelling bij je thuis bezorgen of je kan 'm gratis ophalen bij onze afhaalbalie.

Heb je een bestelling in onze winkel geplaatst? Dan kan je deze in de winkel ophalen of we kunnen 'm natuurlijk naar je opsturen.

Wil je weten hoe het ervoor staat met de verzending of preparatie van jouw bestelling? Dan kan je ons telefonisch bereiken op 010-3072296. Stuur je liever een e-mail? Dat kan natuurlijk ook. Stuur je vraag naar info@wattnou.nl.

Garanties, ruilen & retouren | Bestellen & betalen | Klantenservice

Een heleboel vragen en een heleboel antwoorden

Bij elk product in je winkelwagen staat vermeld wat de verwachte levertijd is. Als dit 2-5 werkdagen is, geldt dit voor de hele bestelling.

Als je op werkdagen voor 18:30 uur bestelt en afrekent én indien alle bestelde producten op voorraad zijn, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis.

Als je na 18:30 uur, in het weekend of op een feestdag bestelt, dan maken we jouw bestelling de eerstvolgende werkdag klaar voor verzending. Je ontvangt ‘m dan de dag dáárna.

We houden je altijd per e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling.

Ja, mits het totaalbedrag van jouw bestelling hoger dan 35 euro is.

Nee, wanneer je bestelbedrag lager dan 35 euro is. Wanneer dit het geval is kost verzending binnen Nederland 5,50 euro; verzending binnen België kost 7,50 euro.

Als je hebt aangegeven dat je je online bestelling wil afhalen, dan kan je terecht bij onze afhaalbalie aan de Veilingweg 44 in Rotterdam. Heb je een bestelling gedaan in onze winkel? Dan kan je deze gewoon in de winkel ophalen.

Je ontvangt een e-mail van ons zodra jouw bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. Indien alles uit jouw bestelling op voorraad is en je voor 18:30 uur besteld en betaald hebt, dan kan je jouw bestelling dezelfde dag nog afhalen. Onze afhaalbalie is gevestigd aan de Veilingweg 44 in Rotterdam.

Indien jouw bestelling na 18:30 uur geplaatst is of we niet alle producten op voorraad hebben, dan houden we je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling.

Ja, zeker! We houden je sowieso op de hoogte per e-mail. Als je bestelling in een brievenbuspakket wordt verzonden, dan is deze helaas niet verder traceerbaar.

Maar elke bestelling die als pakket verzonden wordt, die krijgt een unieke code - de track and trace-code. Deze code sturen we naar je op per e-mail. Het kan 24 uur duren voordat de code actief wordt. Zodra jouw track and trace-code actief is, laat de bezorgdienst precies zien waar jouw pakket is en wanneer ze verwachten bij je op de stoep te staan.

Zolang de bestelling nog niet is vertrokken kunnen we het adres nog aanpassen. Hier geldt absoluut: de beller is sneller! Bel ons direct op, dan passen we het, al keuvelend, voor je aan.

De meeste van onze bestellingen worden geleverd door PostNL. Sommige bestellingen worden geleverd door DPD of DHL.

Ja, dat kan. Bij afrekenen vul je het gewenste verzendadres in. De verzendkosten voor een (internationale) zending worden automatisch berekend zodra het adres is ingevuld.

Ja, als je hele bestelling op voorraad is. Of je producten op voorraad zijn, dat staat in je winkelwagen vermeld bij elk product.

Mocht niet alles op voorraad zijn, dan kunnen we een deel van de verzending eerder opsturen. In dat geval kan het zijn dat wij verzendkosten rekenen voor de verzending van de rest van de levering.

Wil je je bestelling in delen geleverd hebben? Mail ons dan.

Dat is afhankelijk van de bezorgdienst: vaak wordt je bestelling dan bij de buren bezorgd. Het kan ook zijn dat het pakket naar een afhaalpunt wordt gebracht. Helaas hebben wij hier geen invloed op; de betreffende bezorgdienst zal je hierover op de hoogte houden.

Oei, dat is vervelend. Houd je ordernummer bij de hand en neem contact met ons op per telefoon of per e-mail. Wij gaan het voor je uitzoeken!

Pak je camera erbij en maak foto’s van het beschadigde product. Mail deze foto’s naar ons onder vermelding van je ordernummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Als je een bestelling in de winkel hebt gedaan, dan kan je deze ook in de winkel ophalen. We nemen contact met je op zodra de bestelling voor je klaarligt.

Over het algemeen levert de bezorger de dag nadat wij het hebben meegegeven. Wanneer je in het weekend of op een feestdag bij ons bestelt, maken we jouw bestelling dus de eerstvolgende werkdag gereed voor verzending.

Bij zendingen naar het buitenland kan dat wat langer duren.

Ja, dat kan, we kunnen jouw bestelling bij een DPD-afhaalpunt laten bezorgen. Wil je jouw bestelling naar een DPD-afhaalpunt laten sturen? Neem dan contact met ons op.

Ja, dat kan. Neem hiervoor contact met ons op. De verzending is gratis bij een bestelwaarde van 35 euro of hoger.