0Item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Layla

Manager blije klanten

Dave

Manager blije klanten

Klantenservice

Dit zijn Layla en Dave, onze helpdeskhelden. Zij staan iedere werkdag van 9:00 uur tot 18:30 uur voor je klaar. Heb je een vraag over je bestelling of over een product? Neem contact op.

  Telefoon
010 307 2296
  E-mail
info@wattnou.nl

De 9 meest gestelde vragen

Bij elk product in je winkelwagen staat vermeld wat de verwachte levertijd is. Als dit 2-5 werkdagen is, geldt dit voor de hele bestelling.

Als je op werkdagen voor 18:30 uur bestelt en afrekent én indien alle bestelde producten op voorraad zijn, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis.

Als je na 18:30 uur, in het weekend of op een feestdag bestelt, dan maken we jouw bestelling de eerstvolgende werkdag klaar voor verzending. Je ontvangt ‘m dan de dag dáárna.

We houden je altijd per e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling.

Ja, mits het totaalbedrag van jouw bestelling hoger dan 35 euro is.

Nee, wanneer je bestelbedrag lager dan 35 euro is. Wanneer dit het geval is kost verzending binnen Nederland 5,50 euro; verzending binnen België kost 7,50 euro.

Je kan je bestelling annuleren of wijzigen door direct na bestelling een e-mail te sturen naar info@wattnou.nl of dit telefonisch door te geven aan onze klantenservice via 010 307 2296. Doe dit zo snel mogelijk na plaatsing van de bestelling, zodat ons magazijn de wijzigingen op tijd kan doorvoeren.

Dat kan absoluut. Wattnou heeft een showroom van 400m2 in Rotterdam, aan de Nieuwe Binnenweg 190. Hier vind je bijna (!) ons volledige assortiment. Je kan ook langskomen bij onze afhaalbalie in Rotterdam Noord (hier kan alleen met pin betaald worden).

Let op: door het ruime aanbod zijn niet alle producten die op Wattnou.nl staan in de winkel te vinden. Neem daarom eerst contact met ons op voordat je een product wil komen bekijken; dan treffen wij de nodige voorbereidingen voor je.

Neem voordat je iets retour stuurt eerst contact op met de klantenservice via 010 307 2296. Dan leggen wij aan je uit hoe het in z'n werk gaat.

Dat kan zeker. Je bestelling wordt dan vastgehouden totdat deze volledig uitgeleverd kan worden. We houden je zo goed en duidelijk mogelijk op de hoogte van de status van jouw bestelling en de levertijd ervan. Mocht de levertijd van het product erg lang zijn, dan bieden we je een soortgelijk alternatief óf we verzenden je bestelling in delen.

Gloei-, kooldraad- en halogeenlampen: Wij geven de garantie dat de lamp werkt bij aankomst. Wij kunnen helaas geen garantie geven op de levensduur aangezien dit van vele factoren afhankelijk is. Het kan dan ook raadzaam zijn een reservelamp aan te schaffen om verzendkosten te besparen.

Spaarlampen: 1 maand garantietermijn

Ledlampen: 1 maand garantietermijn

Heb je een klacht over onze producten of onze service, dan kun je contact opnemen met onze helpdeskhelden. Je kunt ons telefonisch bereiken op 010 307 2296. Stuur je liever een e-mail? Dat kan natuurlijk ook. Stuur je klacht naar info@wattnou.nl. Je krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Hebben we je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je de klacht altijd voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Wij staan er altijd voor open om de opties om een samenwerking te bekijken. Stuur een bericht met de specificaties over en beelden van jouw product of idee naar ons marketingteam via marketing@wattnou.nl en zij komen zo snel mogelijk op je ideeën terug.

Bezoek onze verkooppunten

  Winkel
Nieuwe Binnenweg 190
3021GK Rotterdam
  Afhaalbalie
Veilingweg 44
3034KB Rotterdam
Meer over onze verkooppunten

Bedrijfsgegevens
Snoerboer B.V.
Rabobank 1523.38.888
KvK 65147030
BTW NL855998374B01
IBAN/SEPA NL30RABO0152338888
BIC RABONL2U

Onze verkooppunten op de kaart