Bekijk winkelwagen
Voor 16:00u besteld, morgen in huis! *
U hebt niets in uw winkelwagen.
Op geleverde producten van Wattnou is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat het betreffende product datgene is of moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.
Aan bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld, het ene product gaat immers langer mee dan het ander en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere. Wil je hier meer over weten, bekijk dan onze algemene voorwaarden.
Wanneer je een product hebt ontvangen dat niet voldoet, zal Wattnou zorgen voor herstel of vervanging van het betreffende product. Is herstel of vervanging niet (meer) mogelijk, dan restitueert Wattnou het aankoopbedrag. Hierbij is het van belang dat je kunt aantonen dat het product bij ons gekocht is. Elke bewijs van aankoop is hierbij voldoende.
De eerste zes maanden na aankoop geldt tevens een omgekeerde bewijslast. Dat wil zeggen dat Wattnou moet bewijzen dat het defect te wijten is aan een fout van de koper.
Heb je een product ontvangen dat niet doet wat er van verwacht mag worden, meld dit dan binnen 2 maanden na ontdekking.
Door Wattnou bepaalde garanties zijn extra garanties en hebben geen invloed op de wettelijke garanties. Je kunt je dus te allen tijde beroepen op de wettelijke garanties.
Heb je een verkeerd product ontvangen, bijvoorbeeld een ander product dan je eigenlijk besteld hebt, dan vragen we je vriendelijk om ons hiervan zo snel als mogelijk na ontdekking van op de hoogte te stellen. Melding van verkeerd ontvangen producten dient binnen 2 maanden na ontvangst van je pakket aan ons te worden doorgegeven. Uiteraard zorgen wij in dit geval voor kosteloze verzending van het juiste product.
Heb je een klacht over bijvoorbeeld een product, een levering of onze dienstverlening, dan verzoeken we je deze klacht te mailen naar info@wattnou.nl. Wanneer de klacht bij ons binnen komt, ontvang je hiervan per e-mail een ontvangstbevestiging. Vervolgens ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Wij sturen de reactie naar het e-mailadres waarmee de klacht aan ons is verstuurd.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr).
Elke vrijdag van 11:00 tot 16:00 uur organiseert WATTNOU Rotterdam een lampenreparatieservice onder leiding van Opa Ampère - een gepensioneerd elektricien met waanzinnig veel liefde voor zijn vak. Het idee is dat je jouw oude of kapotte lamp bij hem langsbrengt, aangeeft wat er aan mankeert en hem diezelfde dag nog ophaalt (tenzij het Opa door drukte niet gelukt is hem te repareren).
Kom langs met jouw oude of kapotte lamp op de Nieuwe Binnenweg 190 te Rotterdam (www.wattnou.nl/de-winkel).